![](https://static.wixstatic.com/media/a0d0ba_166647096b204ec5b78ce60c14905d47~mv2.png/v1/fill/w_980,h_830,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/a0d0ba_166647096b204ec5b78ce60c14905d47~mv2.png)
Første ordinære generalforsamling i vores fusionerede forening afholdes mandag d. 20. marts kl. 18:30 i lokale 8 i Stien Kultur- og aktivitetscenter, se kortet.
Parkering og adgang
Der er et begrænset antal parkeringspladser til biler på den nye grusparkering ved Midgård, mange pladser i p-kælderen under Paltholmterrasserne i Midtpunktet og endelig er der masser fra pladser ved Farum Bytorv. Indgange ved de røde pile. Ved begge røde pile er der parkering til cykler!
Forplejning
Klubben byder på en sandwich, hvis man tilmelder sig senest fredag på dette event: https://www.furesobadeklub.dk/event-details/sandwich-til-generalforsamlingen og desuden vil der være øl og vand.
Dagsorden
Vi regner med at kunne åbne generalforsamlingen ca. kl. 18:45, når alle har forsynet sig, fundet en plads og sunget med på vores nye klubsang! Dagsorden ifølge vedtægterne:
1. Valg af dirigent og stemmetællere.
2. Bestyrelsens beretning. Efterfølgende er der god tid til drøftelse af det forløbne år og planer for fremtiden.
3. Fremlæggelse af regnskab til godkendelse. Reviderede regnskaber for både Furisterne og Furesø Badeklub vil blive fremlagt. De findes nederst på denne side.
4. Fastsættelse af kontingent. Bestyrelsen foreslår uændrede kontingenter, dvs. 50 kr. for "Begrænset medlemskab" og 250 kr. for "Fuldt medlemskab"
5. Indkomne forslag. Der er ikke indkommet forslag til behandling.
6. Fremlæggelse af budget og evt. forretningsorden. Forslag til budget findes længere nede i regnskabet for Furesø Badeklub.
7. Valg af bestyrelse og suppleanter. Jørgen Ringgaard og Elisabeth Carstensen er ikke på valg. Der er 5 pladser i bestyrelsen og der skal således vælges 3 til bestyrelsen (ulige år) og mindst en suppleant. Fra den tidlige Furistbestyrelse genopstiller der ikke nogen. Fra den tidligere Furesø Badeklub bestyrelse genopstiller Tine Ringgaard og Kristine Dam Jensen. Lotte Poulin Hyldahl, som tidligere var suppleant, vil gerne stille op til bestyrelsen. Bestyrelsen konstituerer sig efterfølgende med minimum, formand, næstformand og kasserer.
8. Valg af revisor.
9. Evt.
Vi glæder os - og hvis kender vores medlemmer ret, bliver der nok gang i debatten...
De varmeste hilsner
Bestyrelsen